به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 مرداد 91 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    617
    سطح
    12
    Points: 617, Level: 12
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مادر شوهرم مرا مثل هوو می بیند همسرم متوجه نیست .....

    سلام
    دوستان عزیز و دختران ایرونی دوست داشتنی
    با خوندن انواع . اقسام متنها و مشکلات نهایتا میبینم که همه ما یه سری لیست مشکلات مشترک رو باهم داریم فقط واسه هرکدوممون یه قسمتش پر رنگ تره ،هممون بی محلی خانواده شوهر رو داریبم هممون بی حمایتی نسبی شوهرامون رواز خودمون داریم همگی یه هوو به نام خواهر شوهر یا مادر شوهر داریم هممون عدم استقلال کافی شوهرمون به عنوان مرد زندگی رو داریم و تا اونجائی هم که دیدم تا پوستمون تو زندگی کنده نشه و بهترین سالهای زندگیمون به کشمکش نگذره عین دو تا آدم مستقل و با هویت نمیتونیم زندگی کنیم اما به هرحال این همدردیها میتونه به گذران راحت تراین دوران کمک کنه .
    راهنماییم کنید چطور میشه با یه مادر شوهر که به من به چشم هووش نگاه میکنه ،تقریبا هر روز یا یک روز در میان به اداره شوهرم زنگ میزنه و کلی حرفهای بی ربط از سردرد خودش تا حامله شدن عروس جاریش و پاگشای عروس پسر جاریش و ........حرف میزنه که فقط شوهرم رو مجبور کنه هرروز وقتی رو به اون اختصاص بده ، ناز و عشوه میکنه تا حدیکه همکاراری خانوم دور و ورش فکر کرده بودند شوهرم دوست دختر گرفته ، من چیکااااااااااااااااار کنم ؟ دو تا پسر بیشتر نداره نمیذاره این دو تا و ما جاریا حتی همدیگه رو ببینیم از اونا به ما بد میگه از ما به اونا رو نمیدونم اما وقتی میبینتشون قربون و صدقه و صمیمیت و ...........بالخره ما نمیفهمیم اونا خوبن یا بد هزارم کادو و شام و اینا بدی زنگ میزنه از پسرش تشکر میکنه و قربون اون میره -هزار تا متلکی که پسرش نمیفهمه یعنی چی رو به، من میندازه پشت سر میگه زن تو فرشته است ، یکی دو تا ختم فامیلاش رفتیم گفتن چه عروس خوبی داری باهات میاد خونه فامیل شوهر دیگه ختم عمو و زنمو ی شوهرم هم اصلا به ما نگفت که مردند ،موقع شام باید کنار پسرش بشینه ناز و نوازش بشه منم که صم و بکم باید بشینم و نگاه کنم من تحصیلکرده ،شاغل ، رسمی هیچ ارزشی براش ندارم اصلا به روی مبارک نمیاره که تو هم واسه خودت کسی هستی ،شما بگید من با این آدم که به هیچ عنوان نمیخواد منو به عنوان شریک زندگی پسرش قبول کنه همش میخواد همواره نفر اول زندگی پسرش باشه و از لحظه لحظه زندگی اون با خبر بشه ،کی رفت کی اومد کجا بودین کجا میخواین برین چی خریدین چند خریدین ................. ومنم یه چیزی مثل میز و صندلی -که نیازه تو هر خونه ای باشه -براشون باشم چیکار کنم ؟ و همسرم که فقط اظهار علاقه و دوستی میکنه قربون و صدقه خشک و خالی ،پای حمایت جلوی خونوادش که بیفته اصلا انگار منو نمیشناسه ، اصلا انگار نمیفهمه نمیشنوه چنا ن خودشو به کوچه علی چپ میزنه که انگار نه انگار مثل اینکه دارن تو تنت سوز میکنن و میگن مگه درد دارده ؟ و اینو بهتر از همه مادرش میدونه و رو این حساب هرکاری دلش میخواد در نهان و آشکار میکنه فکرشو بکنین من تو قلب خونم تنهام اون همه زندگیش مادرشه منم نقش گربه خونگی که مایه خوشیشه رو بازی میکنم چیکار کنم ؟

  2. 2 کاربر از پست مفید جانی جون تشکرکرده اند .

    جانی جون (یکشنبه 07 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم که پسری که بهش محل نذاشتم مثل قبل بهم توجه کنه؟(قصدم دوستی نیست)
    توسط خانم تنها در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 اردیبهشت 93, 00:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مرداد 92, 12:57
  3. عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم
    توسط سارا@ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 تیر 91, 02:09
  4. جدایی یا صبر و ادامه دادن (خواستن همیشه توانستن نیست)
    توسط sonic.quak در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 01:50
  5. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.