سلام ابی
نظرات دوستان به جا و سازنده است.
معمولا تمرکز روی یک موضوع ؛مخصوصا اگر احساسی باشد مثل یک تیکه برف هست که مرتب می چرخانی تا یک توده بزرگ غیر قابل کنترل میشه، لذا اگر نوک پیکان توجهت را از یک چمدان به همه زندگی برگردانی ، متوجه می شوی به قول دوستان به زودی چمدان حذف می شود.
زندگی معطوف مسائل مهمتر دیگری هست که شما با وقت گذاشتن و گشت زدن در این تالار به بسیاری از آنها دست پیدا خواهید کرد.
برای حذف احساسات هم به زمان نیاز هست ، هم به احساسات و علاقمندیهای جذاب جدید و جایگزین. شما می توانید با خونسردی به او زمان بدهید، و با ارتباط سازنده با او ، احساس جدید و جالب را در او پایدار کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)