سلام
من یک سال میشه که با پسری اشنا شدم...الان مراحل خواستگاری انجام شده اما من هنوز دو دلم...مشکل من تا اندازه ظاهر این اقاست...ما خیلی با هم بیرون می ریم مهمونی میریم ...تا وقتی که فقط ما دو تا هستیم حس می کنم دوستش دارم ..اما وقتی با دوستای دیگرمون هستیم یا توی یک مهمونی حس میکنم خیلی بی کلاس هست و یه جورایی خجالت میکشم..من از نظر ظاهری خیلی سرتر از اون هستم و حتی گاهی حس میکنم دیگران تعجت میکنن که این اقا را قبول کردم...ما هر دو هم سنیم و تحصیلات هم در یک حد هستیم...وضع مالی من هم بهتر از این اقاست ولی خانواده هامون مثل همند. البته در اینده امکان داشتن کار بهتر با درامد بالاتر برای هر دومون وچود داره.............اما مشکل اساسی من اینه این اقا به من گفتن که مشکل زود انزالی دارن....میگین چی کار کنم...البته نکته اخر اینکه از نظر اخلاقی خیلی خوب هستند
خیلی ممنون