به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 خرداد 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1390-11-27
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 134 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تلاش برای برطرف کردن نقاط ضعف خودم وزندگی مشترکم

    سلام دوستان خوبم
    من همونmsminosهستم ...نام کاربریمو عوض کردم تا شوهرم متوجه نشه....
    یه 5 روزی هست که از حج برگشتم .....خیلی واسه همه دعاکردم...هر بار که وارد مسجدالنبی و مسجدالحرام میشدم اسم بچه های تالار رو اوردم و از خدا خواستم به هممون کمک کنه تا بهترین زندگی رو داشته باشیم
    این تاپیک رو جدید باز میکنم و دیگه دوست ندارم وارد تاپیک قبلی بشم
    به لطف خدا و کمک شما دوستای خوبم رابطمون خیلی بهتر شده وزندگیمون اون ثباتی که دنبالش بودم تا بتونم رو رابطمون کار کنم پیدا کرده واسه همین تصمیم گرفتم در این تاپیک دوباره ازتون کمک بخوام تا رو ضعف های خودم و رابطمون کار کنم
    امیدوارم باز هم کمکم کنید....یه سری نقطه ضعف هایی که از خودم میشناسم وچیزایی که دوست دارم در رابطمون باشه رو براتون میگم تا بهتر بتونین کمکم کنید

    1.من خیلی زودرنج و احساسی هستم و هرحرفی زود بهم برمیخوره مخصوصا از جانب شوهرم حتی اگه بگه شوخی کردم
    2. زود از کوره در میرم و عصبانی میشم....خیلی سعی کردم اینو برطرف کنم اما ....
    3.خیلی منفی فکر میکنم با وجود مطالعه کتابهایی در زمینه مثبت اندیشی و توانگری باز هم....
    4.خیلی فکر و خیال میکنم....همش در حال فکر کردن به مشکلات و تلخی های گذشته هستم....خیلی از این بابت اذیت میشم....چیکار کنم تا خاطرات بد گذشته رو فراموش کنم؟
    5.همش میترسم دوباره یه اتفاق بدی بیفته و همه چی خراب بشه ....چطور این ترس رو از وجودم پاک کنم تا بتونم زندگی کنم

    در مورد رابطمون:
    1.چه کار کنم شوهرم منفعل نباشه....دراین مورد مطالب اقای sciرو میخونم اما خیلی متوجه نمیشم باید چه راهی در پیش بگیرم
    2.ایا من میتونم واسه این مساله که شوهرم میگه از خودش ناراحته کاری کنم تا این حسش برطرف بشه
    3 چیکار کنم تا روحیه شوهرم روز بروز شادتر بشه؟
    4.خیلی دلم میخواد مثل اون موقع ها بهم ابراز علاقه کنه

    ببخشید که این همه مساله طرح کردم ...لطفا در هر مودی که میتونین کمکم کنید ....اگه کتاب یا سایت و یا تاپیک های قبلی رو هم معرفی کنید ممنون میشم

  2. 7 کاربر از پست مفید دلینا تشکرکرده اند .

    دلینا (یکشنبه 20 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.