سلام دوستان خوبم
من همونmsminosهستم ...نام کاربریمو عوض کردم تا شوهرم متوجه نشه....
یه 5 روزی هست که از حج برگشتم .....خیلی واسه همه دعاکردم...هر بار که وارد مسجدالنبی و مسجدالحرام میشدم اسم بچه های تالار رو اوردم و از خدا خواستم به هممون کمک کنه تا بهترین زندگی رو داشته باشیم
این تاپیک رو جدید باز میکنم و دیگه دوست ندارم وارد تاپیک قبلی بشم
به لطف خدا و کمک شما دوستای خوبم رابطمون خیلی بهتر شده وزندگیمون اون ثباتی که دنبالش بودم تا بتونم رو رابطمون کار کنم پیدا کرده واسه همین تصمیم گرفتم در این تاپیک دوباره ازتون کمک بخوام تا رو ضعف های خودم و رابطمون کار کنم
امیدوارم باز هم کمکم کنید....یه سری نقطه ضعف هایی که از خودم میشناسم وچیزایی که دوست دارم در رابطمون باشه رو براتون میگم تا بهتر بتونین کمکم کنید
1.من خیلی زودرنج و احساسی هستم و هرحرفی زود بهم برمیخوره مخصوصا از جانب شوهرم حتی اگه بگه شوخی کردم
2. زود از کوره در میرم و عصبانی میشم....خیلی سعی کردم اینو برطرف کنم اما ....
3.خیلی منفی فکر میکنم با وجود مطالعه کتابهایی در زمینه مثبت اندیشی و توانگری باز هم....
4.خیلی فکر و خیال میکنم....همش در حال فکر کردن به مشکلات و تلخی های گذشته هستم....خیلی از این بابت اذیت میشم....چیکار کنم تا خاطرات بد گذشته رو فراموش کنم؟
5.همش میترسم دوباره یه اتفاق بدی بیفته و همه چی خراب بشه ....چطور این ترس رو از وجودم پاک کنم تا بتونم زندگی کنم
در مورد رابطمون:
1.چه کار کنم شوهرم منفعل نباشه....دراین مورد مطالب اقای sciرو میخونم اما خیلی متوجه نمیشم باید چه راهی در پیش بگیرم
2.ایا من میتونم واسه این مساله که شوهرم میگه از خودش ناراحته کاری کنم تا این حسش برطرف بشه
3 چیکار کنم تا روحیه شوهرم روز بروز شادتر بشه؟
4.خیلی دلم میخواد مثل اون موقع ها بهم ابراز علاقه کنه
ببخشید که این همه مساله طرح کردم ...لطفا در هر مودی که میتونین کمکم کنید ....اگه کتاب یا سایت و یا تاپیک های قبلی رو هم معرفی کنید ممنون میشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)