سلام .
سال نو بر همگی مبارک .
فکر میکنم یه سری چیزها رو ما انسان ها که خیلی ریز و به نظر پیش پا افتادست رو از یاد بردیم .
این پست مخصوص آقایانه .
خانم ها میتونند از قسمت خانم ها استفاده کنند.
امیدوارم بتونم کار کوچکی انجام داده باشم .
تشکرشده 3,286 در 817 پست
سلام .
سال نو بر همگی مبارک .
فکر میکنم یه سری چیزها رو ما انسان ها که خیلی ریز و به نظر پیش پا افتادست رو از یاد بردیم .
این پست مخصوص آقایانه .
خانم ها میتونند از قسمت خانم ها استفاده کنند.
امیدوارم بتونم کار کوچکی انجام داده باشم .
lord.hamed (پنجشنبه 15 فروردین 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)