سلام
من حق اشتراک رو پرداخت کردم ولی بازهم نمیتونم پیام خصوصی بفرستم. از طرفی میرم برای تماس با پشتیبانی صفحه ای باز میشه که میگه من امکان انجام اینکارو ندارم.
تشکرشده 64 در 34 پست
سلام
من حق اشتراک رو پرداخت کردم ولی بازهم نمیتونم پیام خصوصی بفرستم. از طرفی میرم برای تماس با پشتیبانی صفحه ای باز میشه که میگه من امکان انجام اینکارو ندارم.
باغبان (جمعه 02 مهر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)