یا هو
سلام
اینم از نتیجه ارشد!
درسته خوب نشد ولی من که نا امید نمیشم!شاید سال دیگه تک بیارم!!!خدا رو چی دیدی!!!؟؟؟
برام دعا کنیا!
تشکرشده 139 در 69 پست
یا هو
سلام
اینم از نتیجه ارشد!
درسته خوب نشد ولی من که نا امید نمیشم!شاید سال دیگه تک بیارم!!!خدا رو چی دیدی!!!؟؟؟
برام دعا کنیا!
من آن کوچه گرد شب انتظارم
که جز دیدنت آرزویی ندارم...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)