سلام بچه ها .من تازه وارد جمعتون شدم. حقیقتش من 18 سال سن دارم سال آخر هنرستان فنی حرفه ای ام. متاسفانه چند وقتی هست که ارتباطم رو با دوست دوخترم قطع کردم. دلیلشم اینه که حدوده 6 ماهیه که به همکلاسی خودم علاقه پیدا کردم. این قدر دوستش دارم که حاضرم هر کاری بگه انجام بدم. بخدا من همجنس گرا نیستم اما نمیدونم چرا اینطوری شده. رومم نمیشه به روانپزشک مراجعه کنم. خیلی دوسش دارم طوری که شبها خوابشو میبینم. برایم عجیبه که چطور به همجنس خودم علاقه ی عاطفی و جنسی پیدا کردم. دوستانه نزدیکه خودمم این موضوع رو میدونن و مدام دلداریم میدن. حتی گفتن میخوایی دعوتش میکنیم سر میز تا همه چیز رو بهش بگی اما من آدم اینطوری نیستم به همجنس خودم بگم عاشقتم. بچه ها شما هم مثله خواهر و برادرام میمونین. خواهشن کمکم کنین. دارم افسردگی میگیرم. تو رو خاک مقدس ایران زمین و اون کوروش بزرگمون کمکم کنین. از مدیریت گل و عزیز سایت هم سپاسگزارم. دوستتون دارم. در ضمن اسمم پیام هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)