به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    شیرینی سرای " همدردی مودت "






    آمده ایم تا بیابیم ، هم خود را هم فراتر را .
    و بیاموزیم ، هم از هر چه هست ، هم از آنچه هست .
    و دریابیم ، هم واقعیت را هم حقیقت را .
    و ببینیم ، هم محبت را هم مودت را .

    آری دوستان !
    اینجا شیرنی سرای همدردی مودت است.
    لختی بنگرید :
    کائنات را ، همه موجودات را !
    آیا بی جوهره محبت می توانند باشند ؟!

    همه هستی در کشش و کوشش است ،
    آیا بی کشش می شود کوشید ؟؟
    شما بی آنکه کشش به کاری داشته باشید ، می توانید با انرژی و با لذت در انجام آن کوشش کنید ؟؟

    هرگـــــــــــــــز هرگــــــــــــــــــز

    و این کشش از عشق است ، که اولین پله اش محبت است .
    محبت در جهان هستی نباشد کشش برای کوشش صورت نخواهد پذیرفت .

    دانه را ببین!
    بی آنکه محبت نور در دلش باشد ، می تواند جهدی کند و زمین سرسخت را بشکافد و بروید ؟؟!!

    ابر را نگاه کن !
    بی آنکه عشق باریدن باشد در تکاپو خواهد بودو فریاد سر می دهد ؟؟!!

    زمین را نظر کن !
    به چه عشقی می چرخد ؟؟!!

    و.....

    حرکت در هستی جز به مهر تحقق نخواهد یافت ،

    مه و خورشید و فلک همه در کارند

    برای چی ؟ برای کی ؟
    به چه عشقی ؟

    تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری


    و این همه حاکی از حکایت عشق رب است به اشرف آفریده هایش ، عشق خدا به ما آدما

    و.................

    راستی سرای همدردی به چه سرخوش است ؟؟!!
    جز به محبت ! جز به لطف ! جز به عشق!!؟؟؟

    و این از مهر خداست ، نشسته بر دلهای شما اهالی همدردی .

    اینجا شیرینی سرای همدردی مودت است ، صدای مهربانی و محبت





    دوستان بیائید دست ها را در هم گره کرده ، بفشاریم و بنگاریم از خود برای همدیگر ، چه پیامهای لطف و محبت ( حتی بی ذکر نام اویی که منظور است ) ، چه آنکه بگوئیم چه کنیم که با هم هر چه بیشتر پیوند محبتمان محکمتر شود ، و یا تقدیم کنیم شیرین کاری ای از آنچه دلهای خانواده همدردی را گرمتر و مستحکم تر به هم گره می زند .

    این شما و این " شیرینی سرای همدردی مودت "

    بیائید با دست پختهایتان شیرین کنید کام دل دوستان را ....


    فرشته مهربان ساعت 4 بامداد یکشنبه 88/4/7

  2. 22 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 01 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.