[/color][/size][size=medium][color=#32CD32]
سلام
من دانشجوی ترم 10 مهندسی برق هستم
از اول عمرم تا هالا مطالعه مداوم در هیچ رده سنی نداشتم
اکنون که حدافقل 3ترم از همکلاسیهایم عقب افتاده ام
درجه هوشی بالا دارم کلیات یک مطلب را که یاد گرفتم دیگه حوصله جزعیات وحل مسئله رو ندارم (که همین باعث میشه تو امتحان نتونم مسئله رو حل کنم)
تا کلاس سوم راهنمایی مطالبو تو کلاس یاد میگرفتم وتو خونه مطالعه نداشتم ولی از اول دبیرستان که نیاز مطالعه داشت من بیخیال بودم (آدم بی خیالی هستم ‍و رقابت اصلا ندارم)
دیگه باورم شده که نمیتونم درس بخونم ! ! ! !