به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    نیاز به راهنمائی : تغییر محل سکونت

    سلام به همگی دوستان

    موضوعی برام پیش اومده که امیدوارم با مطرح کردنش و همفکریهائی که میدید و با لطف خدا حل بشه.

    همسرم شب گذشته قبل از شام گفت یه موضوعی رو میخوام بگم.! وای خدا
    یه کمی که نگاش کردم از نگاهم فهمید که فرصت مناسبی نیست . اما گفتم خب طرح موضوع کن. گفنت بیا خونمون رو عوض کنیم . چون یه مهمون آشنا هم داشتیم قرار شد بعدا راجع بهش حرف بزنیم .
    موقع شام گفت خیابون ... خوبه .
    من : چیه خیابون ...خوبه. آهان برا جابجائی میگی؟ بزار موقع خواب صحبت می کنیم.

    موقع خواب:
    همسرم : ببین اوائل ازدواج گفتی که لازمه به پدرومادرت رسیدگی کنی ومن پذیرفتم بنابراین محل سکونتمون نزدیک به خونه پدر ومادرت شد.
    الان مادر من تنهاست و دوس دارم بیشتر بهش سر بزنم. بیا خونه رو بفرشیم و مامان هم خونش رو بفروشه و یه خونه دوطبقه خیابون x بخریم.
    من : بله چند وقتی هست که به فکر ایشون هستم البته بیشتر درخصوص امرار معاش.
    همسر: خب چیکار کردی؟!
    من : (با وجودی که کمک مالی ناچیزی می کردم و قصدم هم کمک بیشتر در این آخر سالی بود) اما گفتم هیچی
    همسر: خب این مشکل من و باید تا آخر سال هم این کار رو بکنیم.
    من: یه کم بهم بر خورد رو به سقف دراز کشیدم و به فکر رفتم (تازه بعد از این همه جابجا شدن و مستاجری و... می خوایم تو خونه ای که ساختیم یه نفس راحت بکشیم که ....)
    همسر: حالا چرا روت رو برگردوندی؟ دستم رو نمی گیری؟؟
    من: برنگردوندم اما نمی تونم با این مدلی که شما حرف می زنی دستت رو هم بگیرم یا بغلت کنم !!
    این جوری که شما مطرح می کنی ، مشکل خودت و مادرت رو مطرح می کنی ، راه حل یکه ای هم میدی ، محدودیت وقتی (سررسید تا آخر سال) هم میدی ، اونوقت انتظار داری من چه جوابی به شما بدم .

    آروم آروم شروع به تنش در مذاکره
    من: یه راه حل که بنظر من مناسب تره اینه که برا اینکه مادر شما از تنهائی دربیاد خونه شون رو اجاره بدیم و یه خونه اجاره بگیریمو اثاثش رو بیاریم نزدیک خونه خودمون
    همسر: همش میخوای بپیچونی ، بگو نمی خوام بکنم.
    من: آخه باید عملی باشه ، چند سالی هست که میخواد بفروشه و مشتری براش نیومده ،
    این مدلی که حرف میزنی ، مشکل زاست و روال حل مشکل (تنها بودن مادر) نیست.

    همسر :خب شما راه حلت چیه؟
    من: با مادرتون سه تائی صحبت کنیم و بهترین راه رو انتخاب کنیم.
    همسر: نه خیر من خیلی راجع بهش فکر کردم وقتی دوتائی نمی تونیم نتیجه بگیریم (تو به حرف من گوش نمیدی ) ، سه تائی فایده نداره!!!

    (آخ خسته شدم از تایپ و ذکر جزئیات)
    بهرحال این بحث یه ساعتی ادامه پیدا کرد و از حالت طبیعی و منطقی خارج شد.
    بعد همسر محترم (که خیلی هم دوسش دارم) اول پشتش رو کردن و بعد هم رفتن یه اتاق دیگه و خوابیدن (شاید هم بیدار بودن)
    نصفه شب هم یه اس ام اس که مهریه ام رو میخوام ، البته من صبح دیدم این اس ام اس قشنگ رو.

    صبح خداحافظی کردم ،(همیشه بادست و بوس همراهه ، هم با همسر وهم بافرزندم و البته بدرقه همسرم - خیلی حس خوبیه) اما این بار با اینکه نزدیک درخروج بودن ، جلو نیومدن وبا حالت قهر پاسخی ندادن.

    این خلاصه ماوقع
    پیش بینی آینده : ادامه حالت قهر همسر و...

  2. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (جمعه 13 اسفند 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. میخوام تغییرکنم...
    توسط tamanna139269 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:43
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.