سلام دوستان عزیز
چند ماه پیش من در این تاپیک مشکلم رو با شوهرم براتون گفتم. اما با مشورت شما عزیزان خواستم یه فرصت دیگه به خودم و شوهرم بدم که زندگیمونو از نو بسازیم
نشددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددد
میان ما فرسنگها فاصله هاست.
هیچ کدوم حاضر نیستیم به خاطر همدیگه کوتاه بیایم.
فقط روزهای عمرمون رو میگذرونیم خیلی ساکت و آروم.
من دنبال کار خودم و نگهداری دختر 2 سالم هستم....اونم هیمن طور
فقط به وظایفمون عمل میکنیم
آخه تا کی میشه اینجوری زندگی کرد؟
من فکر میکنم هر کدوم از ما حق زندگی داریم
حق لذت بردن از لحظاتمون رو داریم.....اونم به جدایی راضیه....بارها در این مورد با هم صحبت کردیم
اما انگار منطقی نمیتونیم حلش کنیم
از شما کمک میخوام تا بتونم تصمیم بگیرم و اشتباه نکنم
1- خونه ای که در اون ساکن هستیم به نام من هست.
2- یه خونه در شهرستان داریم که به نام من هستش
3- مهریه ام 1000 سکه طلاست که عند المطالبه است
4- کارمند رسمی دولت هستم که موقعیت شغلی بسیار خوبی دارم
حالا شوهرم میگه اگه طلاق میخوای همه چی رو به نام من کن و بچه هم مال اون بشه و مهریه ام رو ببخشم و میخواد ممنوع کار هم بشم. تا طلاقم رو بده
منم نمیتونم این شرایط رو قبول کنم چون 8 سال برای این زندگی تلاش کردم و به اینجا رسوندمش
به همین راحتی ول کنم و برم.....و اون آقا......
بهم کمک کنین و بگین من چطور میتونم حقم رو بگیرم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)