سلام
من راستش زیاد تو اینتر نت نمی یام
اما مشکل من اینه که ایا دوستی باپسر خوبه یا نه ؟
میشه با پسری دوست شد و فقط در حد رابطه دوستانه باشه؟
تشکرشده 11 در 5 پست
سلام
من راستش زیاد تو اینتر نت نمی یام
اما مشکل من اینه که ایا دوستی باپسر خوبه یا نه ؟
میشه با پسری دوست شد و فقط در حد رابطه دوستانه باشه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)