به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

Hybrid View

  1. #1
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم براي شوهرم مي‌سوزه

    سلام سپید
    خوش آمدی به تالار همدردی
    خط قرمز خانواده که بعضی به آن اشاره می کنند، چنین جاهایی هست.
    این دلسوزی شما بسان مادریست ، که بی تفاوت فرزند مسموم و تب دار خودش هست ، و فقط از او بوسه می کند ، نوازش می کند و به او می گوید عزیزم مثل اینکه تب داری....
    شاید این مثال خنده دار باشد. ولی ظاهرا کار شما همینه....
    بخشش یعنی چه....
    آیا بی تفاوتی نسبت به بچه ای که لب بوم است، گذشت و مهربانی نسبت به اوست یا جفا؟!
    ما مرتب به خانم و آقا توصیه می کنیم باید مهارتهای زندگی و زناشویی را کسب کنید. و شما در اینجا باید مهارت قاطعیت داشته باشید.
    باید به او یک فرجه چند روزه ( حداکثر سه روزه)، می دهید، یا باید بستری شده و ترک کند و دیگر هم به سراغ آن نرود ( البته وظایف سنگینی هم باید شما انجام دهید که این برای مراحل بعداست)، و اگر قبول نکرد، متاسفانه شما از همین جا فاتحه این زندگی را بخوان....
    و اگر ادامه دهی، باید تبعات رنجهای بی ثمری را تحمل کنی. چرا که به خاطر عدم قاطعیتت منجر می شوی روز به روز اوضاع بدتر شود.
    اگر می خواهی برای این زندگی زحمت بکشی و حفظش کنی، ابتدا باید ریشه آن گندزدایی کنی یعنی مسئله اعتیاد را حل کنی.
    البته این قاطعیت نباید با بی احترامی و تحقیر همراه باشد.
    شما می توانی به او بگویی پشتیبانیش هستی، حمایتش می کنی و در کنارش برای همیشه خواهی ماند، اما فقط در کنار او ، و حاضر نیستی با مواد و اعتیاد همبستر شوی، و تنها وجود شوهرت برایت ارزش دارد. لذا برای این منظور شخص«مواد » و شخص« افیون » را سریعا از حریم خانواده دور کن و ببین که من چگونه برایت دلدادگی کنم.....

  2. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    پابرهنه (دوشنبه 11 اسفند 93), مهسا69 (پنجشنبه 27 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توي آتيشي كه خودم با ندانم‌كاري و غفلت ايجاد كردم دارم مي‌سوزم
    توسط omid- zendegi در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 71
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 بهمن 90, 03:02
  2. +دلم براي شوهرم مي‌سوزه
    توسط سپيد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 17:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.