سلام ya_zahra123
دوست من به تالار همدردی خوش آمدی.
اگر فقط چند روز ، فقط چند روز عجله نکنی و به دقت در این تالار یک گشت بزنی، خودت جوابتو به دست می آوری. آنهم نه فقط بر اساس موعظه یا راهنمایی یک روانشناس، بلکه بر اساس تجارب تلخ و سوزناک دختران و جوانانی که این مسیر را رفته اند و اکنون گزارش می کنند.
بعد تصمیم گیری با خودت....
لطفا سئوالات دوستان را هم در بخشهای مشاوره ازدواج بخوان ( کسانی که در حین این رابطه مانده اند)، هم بسیاری از سئوالات بخش خانواده را مطالعه کن( کسانی که در مشکلات پس از این رابطه ها مانده اند).
خوشحالم که شما بر اساس پیشگیری، قبل از اقدام مشورت می کنید. این یعنی درایت....








علاقه مندی ها (Bookmarks)