سلام نگین عزیز
ازدواج مساله مهمی ست اما نوع نگرش ما به این امر است که اصولا تعیین کننده ی احساس و افکار ما و در نهایت جهت گیری ما در این خصوص است ...
شاید هنوز لینک های زیر و بویژه بحث "اسنادسازی در ازدواج" رو نخوندی.
حتی اگر خوندیشون هم خواهش می کنم دوباره بخون .
- من خواستگار ندارم.
- اگر چنین هستید، صبر کنید ازدواج نکنید.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)