سلام زهرا
ضمن خیر مقدم به شما و اعتمادی که به این تالار داشتید تا خصوصی ترین حرفاهایت را که در نحوه گفتن آن با خانواده مردد بودید، عینا در اینجا بیاورید.
من تصور می کنم با توضیحاتی که از خودت و خانواده ات و مخصوصا پدرت داده ای ، بهترین کار اینست که پدرت را عینا در جریان کل مسئله قرار بدهی و در مقدمه به او بگوئید، که دوست دارید اشتباه و یا صحیح بودن مسیری را که می پیمائید زیر نظر او باشد و خطاهایت را بزرگوانه گوشزد کند و راه درست را به شما توصیه کند.
من تصور می کنم. گفتن واقعیت و عین آنچه گذشته است به پدرت بهترین راه حل باشد. و بهتر است قبل از این، جوابی به آن آقا ندهی.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)