سلام
لطفا نظرتون رو در باره روزه خواری در ماه رمضان و در ملاء عام (خیابان، مترو، کوچه، محله، دانشگاه ، محیط کار و ...) بفرمایید.
تشکرشده 205 در 64 پست
سلام
لطفا نظرتون رو در باره روزه خواری در ماه رمضان و در ملاء عام (خیابان، مترو، کوچه، محله، دانشگاه ، محیط کار و ...) بفرمایید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)