سلام
من حدود یک ساله که عقد کردم ولی از همون اول شوهرم از خانوادم بدش میومد و این نمیذاره من واقعا دوسش داشته باشم جدیدا هم دست بزن پیدا کرده یه جورایی ازش بدم اومده از طرفیم جسارت جدا شدن رو ندارم تهدبد کرده که بعد جدایی یه بلایی سر من یا خانوادم میاره همیشه رفتار بدی نداره ولی وقتایی که بد رفناری میکنه هیچوقت یادم نمیره
لطفا راهنماییم کنین حال خیلی بدی دارم مخصوصا این که تا عروسی چیزی نمونده