با سلام
واقعا جریجه دار شدن احساست در یك رابطه بسیار دردناك هست. من مفهوم اصطلاح وارد شدن شوك را كاملا متوجه می شوم.

دوستان راهنمایی های خوبی داشته اند.
البته بعضی از آنها، را در این وضعیت قبول ندارم مثل:
نقل قول نوشته اصلی توسط philosara
.... از طریق همون فرومی که درش مشکلشون رو مطرح کردند باهاشون ارتباط برقرار کنید.
شاید وقتی بعنوان یک ناشناس باهاش همفکری می کنید، بهتر به قلبش آگاه بشید.
چون این پلیس بازی ها یك رابطه را از مسیر اصلی خود خارج می كند و عوارضش بیشتر است. می بینید كه digitalman با اینكه با این خانم مشكلی داشته، اما زمانی به شوك تبدیل شده است كه بر خلاف روش صحیح از طریق تجسس به ایمیل این خانم وارد شده است.
فراموش نكنید همیشه ورود به حیطه اختصاصی یك نفر به نفع ما یا نفع آن فرد نیست.

همچنین با نظراتی كه شما را دعوت به آرامش در این زمان كردند كاملا موافقم.
معمولا با احساسات مثبت یا منفی بالا ، تصمیم گیری دچار خطا می شود. بگذار كمی زمان بخورد.

دقت كنید مسئله شما دو بخش دارد.
یكم: احساسات و انتظارات شما از همسرتون
دوم: وضعیت و موقعیت كنونی و واقعی این خانم.

الان باید روی مسئله اول متمركز شوید. در واقع مسئله حاد شما اكنون به نتیجه قطعی رسیدن در مورد احساسات و انتظارات خودتون با همین میزان اطلاعات هست. لازم نیست در وضعیت كنونی برای تصمیم گیری صحیح آن خانم اقدام كنید.