سلام nazi-145
میدونم که میدونی چی درسته چی غلط... برای همین نمی گویم راهیت چیه!
اما برای اینکه بتوانی موفق بشوی، لازم است که به چیزهای دیگری نیز در زندگی به جز این مسئله فکر کنی.
من پیشنهاد می دهم در همین تالار ، گشتی بین انجمن ها بزن، و چیزهای جالبی که تا حالا در زندگی به آنها توجه نکردی و انرژی نگذاشتی انتخاب کن و یک مقدار حوزه دید خودت را گسترش بده.
باید شروع کنی به کشف انرژی های خودت. ارزشهای خودت.
تو همه پتانسیل انسانی خودت را در درون خودت حبس کردی... شروع کن به گشودن قفل وجودت....

چه کارهایی که نکرده ای.... و چه پتانسیلی که آزاد ننموده ای....