سلام
زهرا-م
خوش آمدی به کلبه همدردی
در اینجا همه دوستان نقطه نظراتشون را بیان می کنند.
اما در این پاسخگویی گاهی یک کمی احساسی صحبت می کنیم ، گاهی بیشتر روی مسائل منطقی گاهی رک می گوئیم، گاهی پوشیده تر می گویئم...
شما گفته اید:
من امروز به طور تصادفی با این سایت آشنا شدم ولی مشکلات زیادی دارم



اگر چه به نظر خودتون مسئله مهمتون فعلا این آقای 27 ساله است که :
- سیکل داره،
-3ساله با شما ارتباط عاطفی داره
- زیربار ازدواج با شما هم تا کنون نرفته است
- چک های مدت دار برای آینده در مورد زندگی به شما داده است
- همچنین بناست شما روی ایمانش هم کار کنید
- خانواده 9 نفری هم دارند.
- چند تا خواستگاراتون هم به خاطرش رد کردید.
- همچنین طی این مدت هم شما را به خودش وابسته کرده


من توصیه می کنم، مهم مشکلات دیگرت را نیز بنویسی، شاید حل آنها از این مسئله هم مهمتر باشه و به مسئله ازدواجت هم مربوط بشود.
از نظر من مسائل مهمترت را نگفته ای!!!

اما بنده یک مشاور هستم. راضی نمی شوم برای اینکه از من خوشتون بیاید، و به این تالار علاقمند باشید، حرفهایی بزنم که خوشتون بیاید.
نمی توانم بگویم نگران نباش
نمی توانم امیدتون بدهم که درست انتخاب کرده اید.
نمی توانم بگویم که بزودی آن آقا با شاخه گل می آید و شما به وصال هم می رسید.

اما نمی گویم هم که فراموشش کن. اما ناامیدت هم نمی کنم که بگویم مناسب هم نیستید.

دقیقا توجه کن که چه می گویم ، تاکید می کنم دقیقا توجه کن. چون معمولا کسانی که در دام احساسی به هنگام ازدواج می افتند که دقتشون بسیار کم می شود. و فقط بخشی از مطالب را می خوانند. لذا از تو خواهش می کنم. وقت بگذاری و چندین مرتبه کلمه به کلمه مطالبم را با دقت بخوانی که اشتباه برداشت نکنی.

فعلا نوبت به بررسی این آقا نرسیده .
از خود شما شروع می کنیم.
یعنی باید شما ببینید اصلا وقت ازدواجتون هست. می دانم که 24 سالتون هست. اما ازدواج فقط تابع سن شناسنامه ای نیست. خیلی معیار و مسائل دیگر را باید در خود ایجاد و پرورش دهید.

برای این منظور تکلیفی به شما می دهم. اینجا را کلیک فرمائید و مقاله «اگر چنین هستید صبر کنید، ازدواج نکنید» را مطالعه فرمائید. بعد در همین پست برایمان بگوئید در کدامیک از بندهای این مقاله شما خود را ضعیف می بینید.؟ اگر به ادامه مطالبم تمایل داشتید، انشاء الله بعد از مطالعه و بررسی و پاسخ شما پیگیری خواهیم کرد.