[align=justify]سلام دوستان.
فکر می کنم شما هم با من هم عقیده باشید که ما خیلی شبیه یه خانواده ایم.
خانواده ای که احساس و منطق، شادی و غصه، شکست و پیروزی، و سلام و خداحافظی رو در کنار هم داره، و از این تنوع برای سوق دادن اعضائش به سمت ثبات روحی و فکری و روانی بیشتر استفاده کرده.
یه خانواده سالم با اعضائی که همزمان با حفظ استقلال شخصیت و پایبندی به اعتقادات خودشون، دریچه ذهنشون برای یادگیری بازه.[/align]
[align=justify]اولین آرزوی من در کنار این سفره اینه که همونطوری که دل خودم با همه اعضاء خونواده م صافه، اونها هم نسبت به من همین احساس رو داشته باشند.
آرزوی قلبی من رستگاری و خیر و آرامش و شادی و سربلندی همه اعضاء خونواده مه، و سالی پر از صلح و نیکی برای
مدیر محترم همدردی، صبا ، شادی ، BABY ، ستاره ، طاهره ، آنی ، 1مریم ، سارا ، گل مریم ، غزاله ، محمدصالح ، گردآفرید ، نقاب ، mostafun ، m.mouod ، فرشته مهربان ، آگرین ، digitalman ، دانه ، yasi_m ، سارا5 ، Lord.Hamed ، محمد ابراهیمی ، keyvan ، بالهای صداقت ، kamran2007 ، کنجکاو ، سایه های ماه ، باران 68 ، حنان ، niloofar25 ، اتنا ، sorena_arman ، شیلا ، mamfred ، بی دل ، omed ، استار7 ، del ، روزن ، Niloo ، شهرزادجون ، آرزو خانم ، ایمان الهی ، roya
و سایر دوستانی که آرزوی سعادتشون در قلبمه اما متاسفانه حافظه م یاری نداده که اسمشون رو در این لحظه بخاطر بیارم.
عیدتون مبارک.
[/align]








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)