سلام hamed ،
خستگی شما قابل درکه اما :
اولا هر چی فکر می کنم نمی تونم بفهمم منظورتون از عاشق شدن چیه ؟ به نظر می رسه از تبعات عاشق شدن بی خبر هستین .
دوما اگر منظورتون لحاظ همچین حقی برای دو طرف رابطه است چرا اینقدر راه دور می رین.به جای عاشق شدنی که می تونه هزار و یک لطمه ی دیگه به خودتون ، همسرتون و بویژه فرزندتون وارد کنه "طلاق" راه حل بهتری به نظر می رسه .
(به قول آرزوی شیرین زبون این هم برای اینکه احیانا عذاب وجدان نداشته باشید ...)
از شما خواهش می کنم آخرین پست آقای سنگ تراشان در لینک زیر رو با دقت مطالعه فرمایید :
لینک پست 50 در موضوع دوباره چرا؟ ( تعدد زوجات آقایان)







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)