سلام asal
یکم اینکه ورودت را به جمع دوستان تالار همدردی خیر مقدم می گویم.
دوم هم اینکه اگر بخواهی فینگلیسی بنویسی، مشکل در ارتباط با دوستان پیش می آید.
و سوم:
شما چه زود پا در ارتباط با یک پسر بگذاری یا دیر، اما نتایج منفی آن در هر دو مورد یکسان است.
به نظر من پاک کردن صورت مسئله این دوستی ها ، از حل آن ساده تر است.
اگر دوستی معمولی هست که نیاز به پیشرفت احساسی ندارد و ساده است و قطع آن هم به نظر دو طرف بستگی دارد.
حتی اگر مسئله دوستی در رابطه با ازدواج هم هست،باید عنصر احساسی در آن غایب باشد. تا وقتش.....