سلام دوستان عزیزم
من 23 سالمه و
من 2 سال پیش عقد کردم و بنا به دلایلی از همسرم جدا شدم در حال حاضر با آقایی دوست شدم که 30 سالشه و مدت کوتاهی از دوستی ما میگذره و من بعد مدتی قضیه ازدواج قبلم را براش گفتم اول میخوام بدونم من اشتباه کردم این موضوع را به این زودی بهش گفتم ؟؟
این آقا خودش میگه خیلی تو گذشتش مشکلات داشته ولی آدمیه که خیلی کم حرفه و غده و نمی خواد حرف بزنه ومن چطور میتونم این آدم را به حرف بیارم ؟؟؟
منتظر راهنمایی شما دوستان گلم هستم