[/size][size=large]سه راه رو در زندگی دنبال کن...... 1. دوست داشتن رو برای یک تجربه 2.عاشق شدن رو برای یک هدف 3. فراموش کردن رو برای قبول واقعیت........
( باشد قبول... از صفر شروع می کنیم! تو خوبی هایم را از یاد ببر.... من همه چیز را)
![]()
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
[/size][size=large]سه راه رو در زندگی دنبال کن...... 1. دوست داشتن رو برای یک تجربه 2.عاشق شدن رو برای یک هدف 3. فراموش کردن رو برای قبول واقعیت........
( باشد قبول... از صفر شروع می کنیم! تو خوبی هایم را از یاد ببر.... من همه چیز را)
![]()
حسین پور (چهارشنبه 28 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)