سلام...مشكلي دارم كه ميخواستم از شما دوستان راهنمايي بگيرم
من عاشق دختري هستم كه از هر لحاظ مناسب براي زندگي با من است
من اونو دوست دارم و همچنين اون منو...اما
عشق من دچار ديابت هست..البته بسيار ضعيف
حتي دكتر او به من گفت كه او هيچ مشكلي براي ازدواج نخواهد داشت
مشكل اينجاست كه مادرم اين موضوع را بزرگ جلوه ميده و مخالفت ميكنه
لطفا شما بگين چه كنم؟؟؟؟
زندگي دفتري از خاطرهاست
يك نفر در دل شب
يك نفر در دل خاك
يك نفر همدم خوشبختي هاست
يك نفر همسفر سختي هاست
چشم تا باز كنيم عمرمان مي گذرد
ما همه همسفريم
علاقه مندی ها (Bookmarks)