سلام
نهم ربیع الاول ،آغاز امامت و ولایت آقا و سرورمان حضرت حجة ابن الحسن عسگری (عج) را به ساحت مقدس ایشان و عاشقان و منتظران حضرتش و به دوستان خوب تالاتر تبریک و شاد باش عرض می کنم.
یا مهدی عجل علی ظهورک
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
نهم ربیع الاول ،آغاز امامت و ولایت آقا و سرورمان حضرت حجة ابن الحسن عسگری (عج) را به ساحت مقدس ایشان و عاشقان و منتظران حضرتش و به دوستان خوب تالاتر تبریک و شاد باش عرض می کنم.
یا مهدی عجل علی ظهورک
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)