سلام دوستان
وقتي به تاپيكاي بچه ها نگاه ميكنم ميبينم تعداد زيادي از بچه ها البته اكثرا دخترا مشكلشون اينه كه طرفشون بهشون ابراز علاقه نميكنه
اما خيليا به چند نكته توجه نميكنن
1.نميدونن از رابطه شون چه انتظاري دارن ميخوان با اون آدم ازدواج كنن يا ميخوان باهاش رابطه دوستي بريزن كه در مورد دومي ...!!!
2.به سنشون توجه نميكنن خيلي از اين افراد در موقعيت ازدواج نيستن نمونه اش رو خيلي تو اين تاپيكا ديديم
3.بيشتر از اينكه به شرايطشون فكر كنن به ابراز علاقه به اون فرد فكر ميكنن
اين چيزايي بود كه من از صحبتاي خود شما دستگيرم شد
حالا ميخوام موضوعي عكس اين موضوعو در نظر بگيريم من خودم تا حالا هركسي كه اومده به خودم گفته كه دوسم داره رد كردم بعضياشونو همون لحظه چون دوسشون نداشتم و متاسفانه اين نكته واسه خانوما خيلي مهمه !
اما دختري رو در نظر بگيرين كه شرايط ازدواجو نداره اصلا خودتونو جاي اون بزارين مثلا يه دختر دانشجوي 20 ساله هستين و كسي بهتون ابراز علاقه ميكنه كه دوسش دارين(مثلا يكي از همكلاسياتون) يعني دو طرف همديگه رو دوست دارن به اون پسر در همون لحظه و يا بعد از فكر كردن چي ميگين در نظر داشته باشين كه نميخواين از دستش بدين و اگه با خانواده تون مطرح كنين به خاطر شرايط شما فقط مخالفت ميكنن و ممكنه سنگ جلوي پاتون بندازن







!!!

علاقه مندی ها (Bookmarks)