من با همسرم خیلی مشکل دارم و به بن بست رسیدم ...
هفته قبل خودم رفتم مشاوره(9تیر) و مشاور گفت که باید همسرت بیاد تا من نظر بدم
حالا مساله این که چطور بهش بگم بیا بریم مشاوره، اولا که ما با هم قهر قهر هستیم و اصلا با هم حرف نمیزنیم دوما در زمان عقد من رفتم پیش مشاور و وقتی ایشون متوجه شد همش میگفت جدی رفتی؟برای چی رفتی؟ ولی برخورد بدی نشون نداد و برای مشکلات بچمون هم پیش مشاور رفتم که نظرش در مورد کار من مثبت بود ولی اینبار میترسم که برخورد خوبی نشون نده ، سوما میترسم مشاوره وضع بدتر کنه(هرچند ما الانم خیلی مشکل داریم)
من راهنمایی میخوام که چطور بگم بهش و چطور راضیش کنم
ما 9 سال ازدواج کردیم که 3.5 سال عقد بودیم و یک فرزند دارم . من 29 ساله هستم و همسرم 16 سال از من بزرگتر








علاقه مندی ها (Bookmarks)