سلام

پسری 25 ساله هستم .مشکل من قدم که کمی کوتاهه 165 است . از اونجایی که قد برای خیلی از

خانم ها مهمه و اکثرا به پسر های قد زیر 175 به چشم مرد نگاه نمیکنن البته واقعیت اینه که اگر در

سایر ابعاد تلاش بیشتری کرد شاید بشه تا حدودی این مسئله برای دخترها کمرنگ تر کرد مثلا پولدار

شدن یا رسیدن به یه جایگاه رفیع اجتماعی .ولی سوال من اینه که چرا تو ویژگی که ذاتیه و خود من

تاثیری در به وجود امدن اون نداشتم اینقدر باید زندگی منو تحت الشعاع قرار بده که برای کمرنگ

کردنش چندین برابر تلاش کنم تازه شاید فرجی بشه . خود دخترها مسلما بین من با فردی که مثلا

175 قدش باشه و خصوصیات تقریبا مشابهی داشته باشیم قطعا اونو انتخاب میکنن. کلا احساس

میکنم حتی اگر دختری هم راضی یه ازدواج با من بشه همیشه عقده قد بلند بودن شوهرش تو دلش

میمونه نگید قد برای دخترها مهم نیست که باور نمیکنم


دو ماه پیش خواستگاری خانمی رفتم که همه میگفتن ظاهربین نیست و اخلاق براش خیلی مهمه


ولی جالبه در حالی که صحبت انچنانی هم نشد (من که با دختر صحبت نکردم و قرار شد برای جلسه

بعدی) ولی اونا رد کردن به خاطر قد اینو مطمئنم. پارسال هم دو مورد برای خواستگاری میخاستم

برم که اصلا اجازه خواستگاری ندادن که یک موردش مطمئنم به خاطر قد بود . فکر نکنید اینا قدشون

بلندتر بود نه همه کوتاه تر بودن مثلا این اخری 160 قدش بود . برای خود من قد مهم نیست و اصلا

درک نمیکنن چرا برای دخترها اینقدر مهمه که کاری به سایر خصوصیات اخلاقی ندارن .