سلام دوستان خسته نباشین همگی
یه موضوعی خیلی ذهنم رو به خودش مشغول کرده و اینه که واقعاً چقدر قیافه و شکل ظاهری همسرآینده می تونه مهم باشه؟
ممنون می شم که هر دوستی طبق عقیده خودش نظر بده.....
ممنون....
شب همگی خوش



شاد باشین و سبز در پناه حق!