سلام
عزیزان منو در خصوص کلاسها و آزمونهای اموزشگاه مدرسان شریف مقطع کاردانی به کارشناسی راهنمایی کنید آیا ثبت نام و شرکت در این کلاس ها مفید است یا نه؟
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام
عزیزان منو در خصوص کلاسها و آزمونهای اموزشگاه مدرسان شریف مقطع کاردانی به کارشناسی راهنمایی کنید آیا ثبت نام و شرکت در این کلاس ها مفید است یا نه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)