سلام
عزیزان منو در خصوص کلاسها و آزمونهای اموزشگاه مدرسان شریف مقطع کاردانی به کارشناسی راهنمایی کنید آیا ثبت نام و شرکت در این کلاس ها مفید است یا نه؟