به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 19:30]
    تاریخ عضویت
    1393-6-17
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,260
    سطح
    19
    Points: 1,260, Level: 19
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Posticon (5) حساسیت و تفکرات عجیب همسرم

    سلام دوستان

    من 5 ماهه که عقد کردم. چند روز پیش توو لیست مخاطبین گوشیم دید که کلمه "داداش" رو از جلوی اسم داداشش برداشتم و اسم خالی هستش. این باعث شد که اونم فرداش با طعنه به من بگه: "منم کلمه "جوون" رو از جلوی اسم خواهرات برداشتم. من خیلی ناراحت شدم و براش توضیح دادم توو گوشی من همه اقوام نزدیک به اسم کوچیک نوشتم و کلمه آقا و داداش و .. به کار نبردم و برام فرقی نمیکنه داداش باشه یا نباشه چون اینجوری راحت نیستم. بهش گفتم کارش خیلی سخیف بود و نباید این کارو میکرد چون برای خواهراش از "آبجی" استفاده کرده منم داداش ندارم. باهم کلی بحث کردیم و آخرش گفت:"چون تو بی ادبی کردی و در مورد خوانوادم گفتی منم در مورد خانوادت گفتم". من از اینکه به من گفت بی ادب خیلی ناراحت و عصابی شدم و الان دو روزه که باهاش تماسی ندارم.
    مسئله دیگه اینه که ما شهرستان هستیم و زمانی که شهر خودمون میریم (شهرمون یکیه) تا یه روز خونه پدریم بود میگه حالا بریم خونه ما. تفکرش اینه که باید به تعداد روزهای مساوی خونه ما و خونه اونا باشیم در صورتی که من فکر میکنم دخترو خونه پسر میبرن و زن بیشتر باید خونه شوهرش باشه. و سر این مسئله با هم درگیری داریم.
    هر کاری براش میکنم براش بی ارزشه، مثلا گردش میریم براش کادو ، لباس میخرم. باز میگه برام چیکار کردی؟
    سطح توقعاتش خیلی بالاست حتی میگه اگه خواستیم بچه دار بشیم باید برای زایمان منو بیمارستان خصوصی ببری!

    لطفا کمکم کنید با مشاوره های ارزندتون. خیلی خسته شدم
    با تشکر

  2. کاربر روبرو از پست مفید ripi تشکرکرده است .

    Kimia7 (دوشنبه 03 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حساسیت زنانه
    توسط بادبادک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 تیر 96, 00:05
  2. حساسیت به مادر شوهرم
    توسط parnian1 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 تیر 93, 13:35
  3. چشم چرانی همسرم یا حساسیت من
    توسط بانوی اسفند در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 06 تیر 93, 12:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.