سلام. مدتی بود حالم خیلی خوب بود
ولی الان چند روزه بد حالم بده. بریدم خسته شدم کارم شده بغض تو جمع و فکر و فکر و تو خلوتم گریه. جلو دیگران خودموقوی نشون میدم ولی درونم آشوبه
هر چی فکر میکنم من کار اشتباهی نکردم که زندگیم به اینجا کشیده شد من فقط بازیچه دست افرادی قرار گرفتم. من بی گناه کارمو به اینجا کشوندن.
بی گناهی گناه من بود.
بیرون میرم گردش میرم با خانواده دوستان. خرید میرم ولی هیچ کدوم دیگع تو روحیه م تاثیری نداره. شدم یه مرده متحرک
چیکار میتونم بکنم؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)