سلام به همه دوستان همدردی... ازتون راهنمایی میخوام کمکم کنید خیلی ممنونم
من 20 سالمه و به تازگی با آقایی آشنا شدم و مدت آشناییمون 3،4 ماه هست و دراین مدت به شباهت اعتقادات وملاک هامون پی بردیم اون آقا حریان ازدواج و خواستگاری رو با خانواده ش درمیون گذاشته و به گفته اون قراره برای خواستگاری اقدام کنن(تماس بگیرن با منزل) خب حالا مسئله ای که من واسش تایپیک زدم اینه که من شنواییم کمتره(کم شنوا) ولی در مکالمات روزانه وبرخوردهایی که درطول روز با اطرافیان دارم تقریبا مشکلی ندارم وسمعک استفاده نمیکنم به جز مواقع ضروری و مهم مثل کلاس درس و سخنرانی هاو ... و من این مسئله رو کی به این آقا بگم؟ چطوری بگم؟ قبل از خواستگاری بگم یا نه؟ یا اصلا من نگم وپدر یا مادرم بهشون بگن؟ کلا نمیدونم دراین مورد چطوری برخورد کنم.... تا الان هم چندتا خواستگار داشتم ولی چون از همون اول(تلفنی) جواب رد دادم تا الان این مسئله واسم جدی نشده...
چکار کنم؟؟
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)