یه رابطه سالم و خوب تو زندگی آدما خیلی تاثیر مثبت و خوبی داره.حالا به نظر شما چطور میشه یه دوست خوب داشت؟یه دوستیی که سالها واسه آدم بمونه و باعث پیشرفت بشه نه تنزل؟