یه رابطه سالم و خوب تو زندگی آدما خیلی تاثیر مثبت و خوبی داره.حالا به نظر شما چطور میشه یه دوست خوب داشت؟یه دوستیی که سالها واسه آدم بمونه و باعث پیشرفت بشه نه تنزل؟
تشکرشده 3 در 3 پست
یه رابطه سالم و خوب تو زندگی آدما خیلی تاثیر مثبت و خوبی داره.حالا به نظر شما چطور میشه یه دوست خوب داشت؟یه دوستیی که سالها واسه آدم بمونه و باعث پیشرفت بشه نه تنزل؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)