سلام
نظرتون راجع به ازدواج موقت چیه؟؟؟؟(همون صیغه رو میگم)
نه برای روابط غیر مشروع(که البته با صیغه مشروع میشه)،برا ارتباط عادی بین یه دختر و پسر
لطفا منو راهنمایی کنین
مرسی
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
نظرتون راجع به ازدواج موقت چیه؟؟؟؟(همون صیغه رو میگم)
نه برای روابط غیر مشروع(که البته با صیغه مشروع میشه)،برا ارتباط عادی بین یه دختر و پسر
لطفا منو راهنمایی کنین
مرسی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)