سلامی
به تازگی با دختر خانوم آشنا شدم و قصد ازدواج با ایشون رو دارم ولی متوجه شدم که ایشون گیاهخوار هستند و به هیچ وجه گوشت نمی خورندو در غذاهایشان به جای گوشت مثلا از سویا استفاده می کنند و بالعکس من گوشت بسیار دوست دارم آیا این مشکل می تونه فردا تو زندگی تاثیر داشته باشه؟ آیا کار درست رو ایشون انجام میدند که گوشت نمی خورند ؟ با توجه به این که دلایلی مبنی بر ضرر های گوشت بر بدن رو بیان می کنند . با تشکر