من ی مشکلی کم و بیش همیشه داشتم ولی الان یکمی شدت پیدا کرده
و اون اینکه اکثر مواقع خواب راحتی ندارم در شب
موقع خواب حس وحشت و ترس بی جهت سراغم می اد
ترس از بختک و این جور چیزها و ی موجود دیگه که از نوشتن اسمش هم می ترسم
خیلی وقت ها خواب بد می بینم و تو خواب خیلی وحشت می کنم ولی صبح که خوابم یادم می اد می بینم اصلا چیز وحشتناکی نبوده.بعضی وقت ها هم واقعا بختک روم می افته و حس می کنم دارم بین مرگ و زندگی دست و پا می زنم.
اصلا نمی تونم تنها بخوابم، قبل ازدواج خواهرم چون اتاقمون یکی بود و اون همیشه بود ، خوب بودم ولی از بعد ازدواج اون اصلا نمی تونم تنها تو اتاقم بخوابم و می رم پیش مادرم که اینم برای دختری تو سن من خیلی خجالت آوره...خیلی دلم می خواد این مشکلم حل شه
البته اون قدری حاد نبود تابه حال ولی الان مدتی شدت پیدا کرده...
این احساس ترس باعث میشه تا 4 صبح بیدار باشم
نمی دونم درسته اینجا پست گذاشتم یعنی کسی مشکلی مشابه من داشته یا نه!
چون با سرچ چیزی بدست نیاوردم ...
مثلا همین امشب اینارو اینجا نوشتم اون حس وحشتم دو چندان شد...









علاقه مندی ها (Bookmarks)