به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 97 [ 17:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-18
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    4,009
    سطح
    40
    Points: 4,009, Level: 40
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 8 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیندم و تباه شده حس میکنم چون گول خوردم

    سلام . من تازه اینجا عضو شدم به امید اینکه شاید شما کمکم کنید .الان که دارم واستون این مشکل و مطرح میکنم شاید پیش 4و5 تا مشاوره حضوری هم رفتم اما نتونستم ....
    من 25 سالمه دو سال پیش با پسری دوست شدم که وضع مالی خیلی خوبی داشت و با ترفندهای خاص خودش من و عاشق خودش کرد .دو سال خیلی کورکورانه عاشق این آدم بودم. واسش همه کار کردم .قید تمام دوستام و زدم .میگم کورکورانه چون چشمام خیلی چیزارو نمیدید.من 2 سال اسیر دست این آدم بودم چون همیشه هرچی اون میخواست میشد و خیلی جاها واقعا واسم کم میذاشت اما من همیشه برای اون بهترین کارارو کردم.خلاصه اینکه بعد 1 سال ونیم از دوستی تازه دست آقا برام رو شد طوری که فهمیدم با آدم های زیادی ( دختر) در ارتباطه(دوستی) هست اما همیشه انکار میکرد و میگفت من اشتباه میکنم .تا اینکه این اواخر توی یکی از همین شبکه های اجتماعی آمارشو گرفتم دیدم به سه چهارتا دختر پیشنهاد دوستی و شمارشو داده و حتی از همون جملاتی که واسه به دست اوردن من میکرد استفاده کرده.من طاقت نیاوردم و باهاش تمام کردم و گفتم دیگه به من زنگ نزن(در شرایطی که خیلی عصبانی بودم و اشک میریختم) حالا 2 ماه از قهرمون میگذره و اون هیچ قدمی برنداشته واسه حل مشکل من (متأسفانه به دلیل عشقم به این آدم و حرفا و وعده هایی که بهم داده بود واسه خودم مشکل درست کردم و دختر نیستم) خودم توان این و ندارم که بهش زنگ بزنم و ازش کمک بخوام .هنوزم عاشقشم اما دیگه راهی واسم نمونده .تورو خدا بگین چکار کنم آیندم تباه شده .همش به کارایی که واسش کردم فکر میکنم و به عشقم دیوونه میشم.از طرفی نمیدونم اون مشکلم و چجوری حل کنم .تورو خدااااااااااااااااااااااا اااااااا به دادم برسین .من گول خوردم این واقعا میگم

  2. کاربر روبرو از پست مفید hate of تشکرکرده است .

    earth (دوشنبه 22 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.