من در جایی خواندم که خانم‌ها زودتر از نظر عقلی بالغ می شوند و مثلاً یک خانم 25 ساله از لحاظ درک عقلی بیشتر از آقای 25 ساله می‌فهمه!

آیا این اختلاف سن در هر سنی قابل توصیه‌است یعنی یک مرد هر سنی که باشه باید یک اختلاف سن 5 تا 7 سال با همسری که قصد ازدواج با آنرا داره داشته باشه تا این مشکل بلوغ عقلی باعث نشه که تصمیم‌های آقا همیشه برای خانم‌اش ابلهانه و کودکانه به نظر بیاید؟

دوم اینکه این درسته که خانم‌ها از یک سنی به بعد تمایل به رابطه جنسی در آن‌ها کم می‌شوند و دیگر تمایلی به رابطه جنسی ندارند اما آقایان تا آخر عمر این میل را دارند؟
برای همین آقایان معمولاً همسرشان را کم سن‌تر از خودشان انتخاب می کنند که دیرتر وارد فاز سردی جنسی شوند؟

از لحاظ علمی این موارد درسته یا نه؟