سلام
از یه دختری خوشم میاد و فکر میکنم آدم نسبتا کاملی باشه
مشکل اینجاست که 1 سال از من بزرگتره.......به نظر شما آیا این 1 سال اونقدر مهم هست یا نه..؟؟؟؟......
متشکرم
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
از یه دختری خوشم میاد و فکر میکنم آدم نسبتا کاملی باشه
مشکل اینجاست که 1 سال از من بزرگتره.......به نظر شما آیا این 1 سال اونقدر مهم هست یا نه..؟؟؟؟......
متشکرم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)