سلام
از یه دختری خوشم میاد و فکر میکنم آدم نسبتا کاملی باشه
مشکل اینجاست که 1 سال از من بزرگتره.......به نظر شما آیا این 1 سال اونقدر مهم هست یا نه..؟؟؟؟......
متشکرم