به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 15:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-07
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    14
    سطح
    1
    Points: 14, Level: 1
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    خواستگار غیرتی یا بد دل؟!اورژانسی جواب بدید لطفا

    سلام .خوب هستید؟من دختر 25هستم و باتحصیلات فوق لیسانس.
    راستش من برام یک خواستگار اومده و صیغه محرمیت خونیدم.تقریبا همه فکر میکنن دیگه کار تمومه و جواب من مثبته.اول یکم از ویژگی های مثبتش بگم:
    1-فوقالعاده خوش تیپ و خوش لباس-اولویت اولم نبود ولی خوب خیلی تاثیر گذار بوده روم.
    2-مهربون و خوش اخلاق
    3-تحصیلات دکترا
    4-خانواده خوب و هم کفو
    5-شغل مناسب
    6-فوق العاده با اعتماد به نفس و خوش بیان

    همه چیزش مورد تاییدمه.فقط تو 5 جلسه آشناییمون به چند تا مورد عحیب برخورد کردم:

    1-اول اینکه از خواسته چادر سر کنم.ما خانوادهمون اصلا چادری نیست.حتی فامیلامون.خودم با چادر میکشلی ندارم.اما از حرف مردم میترسم.

    2- 2 بار تا حالا شام رفتیم بیرون،که 1 موردش وقتی دور میز نشسته بودیم،بعد از مدتی یک گروه پسر اومدن،رو به روی من نشستن،خواستگار محترم هم خیلی تابلو بلند شد و جاشو با من عوض کرد(یعنی م نپشت به اقایون شدم.من حرفی نزدم ولی خوب اون پسر ها هم کاری نمیکردن

    3-یک بار هم داشتیم میرفتیم تو فروشگاهی،یک اقایی حواسش نبود عقب عقب اومد خورد به من،مثل ذرت روی اتیش از جاش پرید،به فرد مورد نظر گفت چیکار میکنید؟بیشتر حواستون جمع کنید و خشن و به دور از احترام گفت.

    4-من شال میزنم،همش میگه شالتو درست کن.



    فقط 1 بار ازش پرسیدم چرا اینجوریه؟گفت من اصلا برام قابل قبول نیست به همسر نگا بد بشه.

    ما خانواده مون بی حجاب نیست.منم همینطور.اما خوب پدرم اصلا این همه حساس نبود

    حالا یکم 2 دل موندم .من دوست ندارم همش بهم گیر بدن.با مشاور صحبت کردم میگفت "این اقا خیلی غیرتی!اما من اگر جای شما بودم باهاش ازدواج میکردم.پسر خیلی خوبیه."
    نظر شما چیه؟
    من میترسم شدت این برخورد ها بعد ازدواج بیشتر بشه و من نتونم تحمل کنم.
    ویرایش توسط bahari_69 : جمعه 07 تیر 92 در ساعت 13:39


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 96, 14:47
  2. خواستگار غیرتی و تا عقایدشو قبول نمیکنم میگه تموم کنیم
    توسط عسل28 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 96, 22:22
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. بی ثباتی احساسی خواستگارم.
    توسط Eram در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.