به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array

    Pencil من دستمزد این خانم را چطور پرداخت کنم؟

    سلام

    من برای یک پروژه کاری نیاز به همکاری یک نفر برای ورود اطلاعات داشتم.
    یکی از دوستان کسی را در یک شهرستان معرفی کرد ( از این نظر می گم که ممکنه قیمت در شهرستانها متفاوت باشه )

    نمونه کار را با توضیح کامل براشون فرستادم و ایشون قیمت کار را اعلام کردند.
    ورود 800 متغیر در یک پرسشنامه در spss
    و در کل 300 پرسشنامه

    اون خانم قیمت را برای هر پرسشنامه 1500 تومان اعلام کردند و کار را شروع کردند.
    بعد از چند هفته که کار تمام شد، در آخرین تماسشون گفتند که در برآورد حجم کار اشتباه کردند و قیمت 3000 تومان برای هر پرسشنامه است.

    من تا به حال این خانم را ندیدم و تنها ارتباط ما ایمیلی است. اما با توجه به نحوه کار و تماس محدودی که بوده از کارشون و برخوردشون راضی هستم. منظورم این هست که رفتار نامناسبی که نشانه کلک و کم کاری و ... باشه ندیدم.

    در پاسخ به ایشون گفتم که باید ابتدای کار می گفتند یا حداقل بعد از یک هفته که متوجه حجم کار شده بودند و این درست نیست که بعد از اتمام کار اعلام کردند. با این حال 2000 تومان هم برای هر پرسشنامه می پردازم که ایشون هم راضی باشند و مشکلی نباشه.

    مجدد تماس گرفتند که فقط خواستند گفته باشند که اشتباه شده و چون اشتباه از طرف خودشون بوده راضی نیستند که من ضرر کنم و همان 1500 باشد.

    الان برای من دو سوال مطرحه

    اولا من قیمت این کار را اصلا نمی دونم. آیا برای 800 متغیر قیمت مناسبی است؟ برای کار در منزل توسط دانشجو؟ اگر واقعا قیمت پایین است، می خوام قیمت واقعی کار را بهشون بپردازم.
    اگر شما قیمت را می دونید لطف کنید بگید.


    آیا اگر من مبلغ توافق شده اولیه را به ایشون بپردازم، از نظر اخلاقی کارم درسته؟ شاید واقعا اشتباه شده باشه و نتونسته وسط کار بگه.

    متشکرم

  2. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    بی دل (چهارشنبه 26 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.