به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    چطور به همسرم یاد بدهم که در صورت مقصر بودن، عذر خواهی کند؟

    سلام دوستای خوبم
    دیروز سر یک موضوع کوچک شوهرم عکس العملی نشان داد که خیلی ناراحت شدم. مطمئنا شوهرم مقصر بود(برای خوشحال کردنش کاری رو انجام دادم، اما به جای تشکر، حسابی زد توی ذوقم)
    اما اصلا به روی خودش نمی آورد.دیشب مثل هر شب سفت بغلم کرد و کلی بوسه و ... اما هیچ حرفی نزد.ناراحتی ام و باهاش مطرح کردم.گفت فردا راجع بهش حرف می زنیم.
    امروز صبح هم مثل هر روز از خواب بیدار شد،آماده شد و مثل همیشه انتظار داشت تا بروم ببوسمش و بدرقه اش کنم.این کار و نکردم به خداحافظی اکتفا کردم.انتظار داشتم دلیل این کار و ازم بپرسه اما باز به روی خودش نیاورد.بعد از رفتنش برایش اس ام زدم و گفتم که از دستت ناراحتم.اما جواب نداد.دارم دیوونه می شوم دیگه
    همیشه وقتایی که مقصره این کار و می کنه.منم که طاقت قهر و ... ندارم آخرش خودم کوتاه می آیم و همه چیز عادی می شه.اما فقط کافیه که من توی قضیه ای مقصر باشم.چشمتون روز بد نبینه.عین بچه ها 2-3 روز قهر می کنه.کلی باید منتش و بکشم تا آشتی کنه
    این و هم بگویم که همسرم فن بیان خوبی داره و کلا از صحبت کردن خوشش می آید.اما وقتایی که مقصره از صحبت کردن راجع به موضوع طفره می رود.
    بارها وقتایی که خوبیم برایش توضیح دادم که دوست دارم یه بار جمله " حق با تو است، من اشتباه کردم " و ازت بشنوم. یا وقتایی که مقصری بیای منت کشی و من برایت ناز کنم و محلت نگذارم. اما زیر بار نمی رود و می گه وقتایی که مقصرم همین کار و می کنم.اما به خدا من هیچی یادم نمی آید.(وقتایی که با هم خوبیم خیلی قربون صدقه می رو نازمو می کشه، اما اگه از دستش ناراحت بشوم ، عمرا از این کارا کنه)
    به نظر شما چکار کنم تا این اخلاقش عوض شود؟
    خیلی از دستش دلخورم.حرصم دراومده دیگه
    ببخشید که طولانی شد.

  2. 3 کاربر از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده اند .

    shabe niloofari (چهارشنبه 26 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قرمز شدن صورتم وقت حرف زدن،کمکم کنید
    توسط سپیده ی تاریک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 تیر 93, 01:18
  2. در صورت خیانت همسر چه باید کرد
    توسط parichehr1 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 فروردین 92, 12:22
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اردیبهشت 91, 16:06
  4. کجای صورت افراد رو در هنگام صحبت نگاه کنم
    توسط riba در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 شهریور 90, 12:21
  5. در ارتباطمان با ديگران به صورت مبهم عمل نكنيم
    توسط setareh در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 13:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.