به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 91 [ 05:41]
    تاریخ عضویت
    1386-10-06
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    5,078
    سطح
    45
    Points: 5,078, Level: 45
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 328 در 117 پست

    Rep Power
    32
    Array

    ثروت بهتره یا لذت بردن از زندگی؟

    سلام ،
    به نظر شما ثروت بهتره یا لذت بردن از زندگی؟
    من چند وقت پیش یه موضوعی رو خوندم از زبان مردی سالمند،که میگفت در جوانی بهترین ارزوم پولدار شدن بود ،همه نیرو وتلاشم رو روی این خواستم گذاشتم ،الان موفق شدم،ثروت زیادی بدست اوردم اما حالا وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم خیلی چیزها رو از دست دادم ،الان فرزندانم بزرگ شدن وهر کدام دنبال زندگی خودشان ومن ماندم وحسرت گذشته ،حسرت ان روزهای گذشته که چرا قدر اون خنده های نوزادم را ولذت به تدریج بزرگ شدن بچه هایم ،بازی های کودکانه که با انها نکردم وتنها هدفم پول در اوردن بود و.....

    شاید خودما وقتی یاد شیرین زبانی های کودکمان،یاد خنده ها وبغز کردن هایشان بیفتیم و...دوست داریم زمان برگرده تا بهتر قدر اون لحظات رو بدانیم .

    به راستی انسانهابه چه قیمتی همش فکر اینده هستند و لذت خوش بودن در حال را به خاطر اینده فراموش میکنند؟

    من عقیده دارم پول داشتن خیلی خوبه ،رفاه زندگی خیلی خوبه،شاید خیلی از ما انسانها تحمل نداری را نداشته باشیم .
    اماخیلی مهم رفاه واسایش را چی بدونیم ،شاید اگر کسی در امد انچنانی نداشته باشه ،اما زندگیش رو خوب اداره کنه ،خیلی از خرجهای بیهوده فردی که مدام در حال تلاش برای پول دراوردن است را نداشته باشه واز حال واینده خودش لذت ببره.

    زمان درحال گذره بیایید بهترین بهره ولذت را ببری
    اگه با این موضوع موافق هستید(یا موافق نیستید) لطفا نظر بدهید.

  2. 4 کاربر از پست مفید termeh تشکرکرده اند .

    termeh (یکشنبه 26 خرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. به چند نفر تکیه کرده ای؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 شهریور 89, 07:28
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.