با سلام خدمت دوستان بنده سر دو راهی ماندم و یه جورایی دودلم
پسری هستم 25 ساله میزان تحصیلات سیکل شغل کارگر ساختمان در آمد بستگی به کاره میانگین 800 تا ا میلیونو شایدم بیشتر بستگی به کار و تلاشم هست بگذریم خانواده ما 5 نفره من تک پسر بزرگ خانواده و دو خواهر یکی 3 ساله ازدواج کرده و اون یکی اول دبیرستانه به فکر ازدواج افتادم یک دختری را از طریق داییم پیدا کردم و یک بار برای دیدن به صورت غیر رسمی رفتیم خواستگار و دیدن دختر خانم
دختر خانم دیدم از لحاظ ظاهر معمولی و تحصیلات لیسانس و چند تا کلاس مثه خیاطی و خطاطی و ..رفته بهشم گفتم سواد من آزارات نمیده؟گفت نه مشکلی با این قضیه نداره طرز فکر و شعور طرف براش مهمه در خیلی مسائل تفاهم داریم و با شغل و در آمد من مشکلی نداره
موضوع اینه که سنش چند ماهی از من بزرگتره و کمی قیافش بزرگتر نشون میده در کل من را کنار اون بزاری تابلوه که من کوچیکترم و کمی خوشتیب تر
بنظرتون این موضوع اشکال داره من واسم قیافه مهم نیست و پسری نیستم دنبال زیبایی باشم دنبال یه دختر هستم که همجوره با هام بسازه و تو سختی و مشکلات کنارم باشه ایا این دختر برام مناسبه ته دلم راضیه !لطفا کمک کنید
مطلب مهم!این دختر خانم قبلا نامزد داشته چند ماهی دلیلش الواتی طرف بوده واسم زیاد مهم نیست که نامزد داشته فقط مساله باک بودنشه که تو ایران مهمه









علاقه مندی ها (Bookmarks)