سلام دوستان
من یه پسر دارم و دیگه هم دوست ندارم بچه دار بشم چون دوست دارم تمام تلاشم رو برای پسرم انجام بدم.و دوست ندارم سختی بکشه.آیا تصمیمم درسته یا نه؟البته همسرم دوتا دوست داره که داشته باشه.
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام دوستان
من یه پسر دارم و دیگه هم دوست ندارم بچه دار بشم چون دوست دارم تمام تلاشم رو برای پسرم انجام بدم.و دوست ندارم سختی بکشه.آیا تصمیمم درسته یا نه؟البته همسرم دوتا دوست داره که داشته باشه.
Bita mahdavi (چهارشنبه 23 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)